Service Desk 24/7

Få IT hjælp til din løsning når som helst og hvor som helst.

Book et møde

Det leverer vi med Service Desk 24/7

Hvorfor vælge Service Desk 24/7?

Hvad er IT Service Desk 24/7?

Service Desk 24/7 er garanteret kompetent og hurtig support, når det passer dig, og hvor det passer dig. Med et dedikeret telefonnummer og en dedikeret mailadresse er hjælpen altid i nærheden, uanset hvor og hvornår du måtte have brug for den.

For at gøre kommunikationen så relevant og personlig som mulig bliver du som Service Desk 24/7-kunde tilknyttet en fast kontaktperson, som kender din løsning. Din kontaktperson kan løse langt de fleste opgaver for dig. Hvis ikke, og hvis opgaven er forretningskritisk, finder han hurtigt en kollega, der kan.

Typisk vil mails inden for normal arbejdstid blive besvaret inden for en time – opkald inden for 20 sekunder. Svartider uden for normal arbejdstid afhænger af dine behov og omfanget af din SLA.


Overblik og svar

Som Service Desk 24/7-kunde er det nemt at danne sig et overblik over dine opgaver. Du får adgang til vores brugervenlige Help Desk-platform, hvor vi løbende holder dig opdateret med status på dine opgaver.

Alternativt kan du få svar på mange af dine spørgsmål i vores omfattende vidensbase, som vi løbende opdaterer med ny viden fra vores Help Desk.

Skal vi være din professionelle og langsigtede IT partner?

Ring til os på 70 27 20 20 eller book et møde og hør mere om hvad vi kan tilbyde din virksomhed - Helt uforpligtet!



Tak for din henvendelse.
Vi kontakter dig hurtigst muligt.
Noget gik galt!
Prøv at genindlæse, og udfyld formularen igen